0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    ניהול נכסים בגבעתיים

    גבעתיים הינה עיר גדולה בגוש דן וניתן לראות בה מבנים פרטים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כל מבנה כזה חייב להיות מנוהל ומתוחזק בצורה הטובה ביותר לטובת דייריו והשוהים בו. ניהול נכסים בגבעתיים נעשה על ידי חברות מקצועיות היודעות לתת מענה לכל נושא הקשור בתחום. שירותיהן נשכרים על ידי בעלי המבנים ו/או דייריהם בגלל הידע והניסיון שברשותם. השירות הניתן מותאם ספציפית לכל מבנה על מערכותיו המורכבות. התחזוקה השוטפת הינה ברמה גבוהה, שומרת על המבנה ומערכותיו מפני בלאי לשנים רבות, תורמת לשקט הנפשי של הדיירים, ובסופו של דבר, משדרגת את איכות חייהם.

    החברה מטפלת בנושאים שונים וחיוניים. פעילות החברה מתרכזת בניהול מבנים במרכז ובכל הערים הרלוונטיות למרכז הארץ.  ראשית מתחזקת את הבניין ומערכותיו, דואגת לניקיון וגינון שוטף, גובה מיסי ועד ומנהלת את המערכת החשבונאית הכוללת. כל זאת בעזרת אפליקציית דיירים מתאימה ותוכנות ניהול מתקדמות אחרות. בכל בנין יש מערכות בסיסיות דוגמת, חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד. במבנים מורכבים יותר יש מערכות כיבוי אש הכוללים ספרינקלרים, מפוחים, משאבות להגברת לחץ, מאגרי מים, פינוי אשפה מרכזי ומתקנים נוספים. את כולם מתחזקים עובדים מטעם החברה, אבל גם נותני שירת מקצועיים המוסמכים לכך – כל אחד בתחומו.

    חברות ניהול בתים משותפים הינן בעלות תשתית מסודרת ומקצועית הכוללת אנשי ניהול מנוסים ומסורים. לטובת כל בנין יועמד מנהל אשר יהיה בקשר עם נציגי הוועד. בנוסף לעבודות השוטפות, יהיה צורך בעבודות תקופתיות דוגמת שיפוצים, תחזוקת מעליות, צביעה, ריסוס ועבודות חיוניות אחרות. עבור כל טיפול לא שגרתי יתקבל אישור של נציגי הבניין, ורק לאחר מכן, הוא יצא לפועל. הדיווח על כל אלו נעשה על בסיס קבוע ובכתב ובהתאם להסכם שנחתם. מבנה מתוחזק היטב שומר על ערכו הכספי, כך, ההשקעה בשירותי הניהול מצדיקה עצמה לאורך זמן ואף תורמת רבות.

    בגבעתיים קיימים מבנים מסחריים רבים ואוכלוסיה מגוונת המתגוררת במגדלי דירות. כל המבנים הללו, ואחרים נוספים, אמורים להיות מתוחזקים היטב לטובת הדיירים. לכן, ניהול נכסים בגבעתיים צריך להיעשות על ידי גוף המומחה מכולם לנושא. קרי: על ידי חברת ניהול נכסים מקצועית שמנהליה מכירים את התחום לעומק והינם בעלי ידע וניסיון מצטברים בתחום. לחברה כזאת יש תשתית מתאימה הכוללת תוכנת ניהול חדשנית, צוות מנהלים ועובדי שטח וגם מבחר קבלנים במיקור חוץ המתמחים בהקמה, תיקון ותחזוקת מערכות מתוחכמות הקיימות במבנים.

     

    טיפוח ואחזקת גינות בבניין מגורים בגבעתיים

    הצורך בידע מקיף נובע מהכמות הגדולה של מערכות בכל בניין. בכל אחד יש את הבסיסיות שהן: אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת, מעליות וכדומה. במבנים מורכבים יותר יש גם מערכות להתראה, גילוי וכיבוי אש, מצלמות היקפיות, מערכות סולאריות לחימום מים (במבני מגורים), מפוחים, משאבות לחץ, מערכות מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, פינוי אשפה מרכזי ועוד. יש צורך לתקן בעת הצורך, לוודא ביקרות שנתית כמו במקרה של המעליות ועוד. שירותי החברה ניתנים גם על בסיס יום יומי וכוללים, ניקיון, גינון, אנשי מודיעין בלובי הכניסה למבנה, שמירת לילה, בעת הצורך, ועוד.

    החברה עובדת מול בעלי הנכסים או הנציגות שלהם וההסכם שנחתם בין שני הצדדים הוא לרוב, ארוך טווח ורב שנתי. החברה אחראית לגביית המיסים החודשיים שבאמצעותם היא משלמת לעבודות השוטפות. היא מוציאה אל הפועל גם עבודות תקופתיות נדרשות כמו: צביעה, שיפוצים, הקמת גינה חדשה, הקמת פרגולות, שדרוג חצר פנימית ועוד. אלו עבודות שיש צורך לקבל אישור עליהן ובנוסף, לקבל את התקציב. החברה מדווחת ללקוחות באופן שוטף על פעילותה. חברות ניהול נכסים מקצועיות עוזרות לשמור על ערך הנכס, תורמות לרווחת הדיירים ומושכות אליו לקוחות נוספים לשכירת שטחים נוספים בו. מומלץ לקבל שירות מחברת ניהול בעלת מוניטין בתחום.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן