0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504
    חברות ניהול נכסים

    חברות ניהול נכסים

    נכסי נדל"ן הינם יקרי ערך. בבנייני מגורים, במגדלי משרדים ובמבנים אחרים מתגוררים, עובדים ושוהים אנשים אשר מבקשים לבלות את זמנם בהם בצורה נעימה וטובה. משום הסיבות האלו, ואחרות נוספות, יש צורך לנהל את המבנים ולתחזקם בצורה מעולה. חברות ניהול נכסים יודעות לעשות זאת ומציעות לבעלי הנכסים פתרונות ניהוליים מודרניים ומקיפים. כל חברה כזאת מתמחה באחזקה שוטפת של המבנה ומערכותיו, באספקת שירותי ניקיון, גינון ושירותים נדרשים אחרים. היא גם גובה את מיסי הוועד ומנהלת היטב את כל המערכת החשבונאית. החברה אף מתאימה את אופי הטיפול והתחזוקה על פי צרכי הבניין, כך, שניתן לומר כי השירות הינו, במידה רבה, אישי.

    בכל מבנה יש מערכות שלא ניתן לתפקד בלעדיהן. כאלו הם מערכות האינסטלציה, החשמל, התקשורת ועוד. בבניינים מודרניים יש מערכות מתוחכמות נוספות וביניהן: מערכות כיבוי אש עם ספרינקלרים, מפוחים, מערכות פינוי אשפה מרכזיות, מערכות מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, משאבות להגברת לחץ, מאגרי מים ועוד. חברת ניהול ואחזקת מבנים דואגת לתחזוקתן ולתיקונן עקב תקלות ועושה זאת על ידי טכנאים מומחים בעלי הסמכה רשמית לכך. הדבר תורם רבות לשמירה על תקינותן לאורך זמן, למניעת בלאי ושמירת ערכם וערך המבנה בכללו. כל אלו תורמים לאיכות חיים גבוהה ולחיסכון כספי ניכר.

    חברת ניהול נכסים מבצעת את העבודה על פי הסכם הנערך מול הבעלים או נציגי הוועד. היא משתמשת בתוכנת ניהול מתקדמת ובאפליקציית דיירים המותאמת לפעילות מיוחדת זאת. לכל מבנה יוצמד מנהל אשר ידאג לכל הטיפולים השוטפים, לעבודות התקופתיות ולכל הפרטים הקטנים הצצים מעת לעת. נציגי הדיירים יקבלו דיווח שוטף על הפעילות ויוכלו לעקוב עליה מקרוב. במקרים בהם נדרשת הקצאת תקציב לעבודות מזדמנות או תקופתיות, הם יאשרו אותו על פי שיקוליהם.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן