0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    ניהול בתים משותפים

    בתים משותפים חייבים להיות מנוהלים היטב על מנת שאיכות החיים בהם תהיה גבוהה. לא תמיד הדבר פשוט בגלל שקיימים מקרים בהם יש חילוקי דעות בין הדיירים על אופן הניהול, על הדרכים לבצע את הפעילות, על כספים ועוד.  במקרים כאלו ובאחרים נוספים, כדאי להיעזר בחברות ניהול מבנים מקצועיות אשר מתמחות בתחום של ניהול בתים משותפים. למנהליה יש ניסיון רב, היא קשובה לצרכי הדיירים, היא מעסיקה בעלי מקצוע מעולים ומקצועיים עם הסמכה, ומשום כך, ניתן לסמוך עליה.

    בנייני תל אביב

    בית משותף מודרני המתנוסס לקומות רבות מכיל בתוכו מערכות מורכבות מאוד. יש אלקטרו מכאניות, חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד. בבתים רבים יש מערכות מיזוג אוויר  מרכזיות, מערכות לחימום מים באמצעות אנרגיה סולארית, מערכות פינוי אשפה מרכזיות, מפוחים, משאבות להגברת לחץ ועוד. כל אלו חייבות להיות תקינות כל העת, ועל חלקן יש צורך לערוך בדיקת תקינות אחת לתקופה. המטלות בבית משותף הן על בסיס יום יומי וכוללות ניקיון, גינון, החלפת נורות בעת הצורך ועוד.

    חברת ניהול בתים משותפים מקבלת את המנדט לניהול המבנה מוועד הבית הנבחר. היא חותמת על הסכם מפורט עימו המגדיר את מפרט הפעילות ותנאי ההתקשרות. התשלום עבור הפעילות השוטפת נעשית מכספי דיירי הבית החודשיים הנגבים על ידה. במידה ועולה  הצורך בפרויקטים מיוחדים לתחזוקה כמו: צביעה, שיפוץ מקומי, הקמת גינה חדשה או שתילת דשא וכדומה, היא מקבלת הצעות ומעלה אותן לפני נציגות הוועד. לאחר האישור ותקצוב המשימה, היא פועלת להוצאתה לפועל. ברשותה תוכנת ניהול מקצועית הייעודית לכל הפעילות המגוונת ובעזרתה היא אף מדווחת לוועד על הפעילות, ההוצאות וכל מה  שנדרש. כאשר השירות הנ"ל ניתן באופן מקצועי ותוך כדי ראיית טובת הדיירים על ידי חברה לניהול נכסים, אזי איכות החיים בבניין נשמרת, כמו גם מצבו הפיזי הטוב.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן