0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברות ניהול בניינים

    בבניינים רבי קומות ניתן למצוא דיירים רבים. במסחריים שביניהם מדובר על עסקים רבים ואילו בפרטיים במשפחות וכדומה. תיקונים ותחזוקה מונעת בשביל המבנים הללו חייבת להיעשות על בסיס שוטף וקבוע על מנת לשמור עליהם ועל מנת לאפשר לדיירים להתנהל בצורה הטובה ביותר. במקרים רבים, אין הדיירים עצמם מעוניינים לעסוק בכל המטלות הללו, מה עוד שהם חשופים לביקורת ולטענות מצד שכנים לבניין. העדיפות כאן, היא לשכור שירותי חברות ניהול בניינים מקצועיות אשר מתמחות במתן שירותים אלו. לכל חברה כזאת יש תשתית מותאמת לפעילות כולל תוכנת ניהול ייעודית מעודכנת. הניהול המיטבי והתשתית מצליחים לתת מענה לכל בעיה או מטלה קיימת.

    הטיפול נעשה לנושאים שונים. ראשית, יש את השוטף הקבוע כמו: ניקיון, גינון, שמירה וסדרנות במבני משרדים וכדומה. בנוסף, בכל בניין גדול יש מערכות בסיסיות של חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מעליות וכדומה. בנוסף אליהן, יש במבנים רבים מערכות פינוי אשפה מרכזיות, חימום מים באנרגיה סולארית, מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, מפוחים, משאבות להגברת לחץ, כיבוי אש ועוד. כל אלו מחייבות מעקב שוטף, טיפול יזום על בסיס קבוע, תיקון בעת הצורך וכדומה.

    שיטת העבודה מול נציגות הבניין או בעליו מבוססת על התקשרות קבועה הנעשית לאורך זמן. בין שני הצדדים נחתם הסכם ובמסגרתו מתחייבת החברה לנהל את כל הנושאים היטב לשביעות רצון ההנהלה. היא גובה את מיסי הוועד ומשתמשת בהם לצריכה שוטפת. כאשר יש פרויקטים מזדמנים כמו: צביעה כללית, שיפוצים, הקמת גינות, פרגולות וכדומה, היא תגבה סכומים נוספים, במקביל, תבקש אישורם ותוציאם לפועל. כשעובדים עם חברת ניהול בניין ישנו סעיף בהסכם המחייב את החברה להציג דו"חות שוטפים כולל כספיים ולהציגם בשקיפות מקסימאלית למציגי הבניין. שמירה על מבנה תורמת לשמירת ערכו ומסייעת לדיירים לשמור על איכות חיים גבוהה בבניין.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן