0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504
    ניהול נכסים מחיר
    טיפוח ואחזקת גינות בבניין מגורים בגבעתיים

    ניהול נכסים מחיר

    אחד השירותים הנדרשים בעולם תחזוקת הנדל"ן הינו ניהול נדלן כמו מבני מגורים, בנייני משרדים ונכסים פעילים אחרים. השירות הנ"ל חיוני כדי לספק לדיירים את התנאים הטובים ביותר למגורים, לעבודה וכיוצא בזה. חברות ניהול מקצועיות מתמחות בתחום הנ"ל ויודעות לספק שירות כללי למבנים רגילים, ובנוסף, ייחודי לכל מבנה בעל צרכים מיוחדים. השירות כולל תחזוקת המבנה ומערכותיו, ניקיון וגינון, גביית מיסי וועד, ניהול מערכת החשבונות ועוד. החברה נעזרת באפליקציית דיירים ובתוכנות ניהול מתקדמות בתחום.

    ניהול נכסים מחיר נקבע על פי פרמטרים שונים. ביניהם: גודל הבניין, אופיו ומורכבותו, כמות הטיפולים השוטפים בו, שטחי הגינון, כמות המערכות אותן יש לתחזק ומורכבותן, תדירות השירותים השוטפים ועוד. לדוגמא: שירות לבניין שיש לנקותו מדי יום, כמו בניין משרדים מפואר, יהיה יקר יותר מאשר אחר בו הניקיון מתבצע פעמיים בשבוע, וכן הלאה. בעקרון, חברה מקצועית יודעת לטפל בכל המערכות הקיימות כולל המורכבות ביותר. כך, החשמל, האינסטלציה, התקשורת, כיבוי האש, פינוי  האשפה, המפוחים, המשאבות להגברת הלחץ, מאגרי המים ועוד.

    כל המערכות מטופלות על ידי צוות עובדים קבוע, וכן, על ידי קבלני משנה נותני שירות המתמחים במערכות הרבות – כל אחד והתמחותו. המחיר החודשי הינו, לרוב, קבוע וכולל את כל המטלות השגרתיות ואילו עבור עבודות חד פעמיות ומזדמנות יידרש תעריף נוסף. כל עבודה כזאת תאושר מראש על ידי בעל הנכס והחברה תדאג להוציאה אל הפועל.  החברה מצידה דואגת לתחזוקת מערכות קבועה, וכן, לתיקון תקלות בהן. כל אלו יתבצעו על ידי מומחים מקצועיים. השירות תורם רבות לבלאי נמוך ולשמירה עליהן לאורך זמן. בין שני הצדדים ייחתם חוזה התקשרות הכולל, כמובן, את דמי השירות החודשיים המגיעים לחברה. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום שמחיריה נוחים לכל כיס.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן