0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברת אחזקת מבנים

    בישראל, ובעיקר במרכז, קיימת מגמה של בניית מבנים גדלי מידות ואחת הסיבות לכך היא חוסר בעתודות קרקע לבניה. ניהול מבנים במרכז, בכל האזורים האורבאניים, כוללת מבני מגורים, מגדלי משרדים, מבנים מסחריים ועוד. כל מבנה כזה יש לתחזק היטב למען איכות חיי דייריו. חברת אחזקת מבנים מקצועית מתמחה בתחום הזה וברשותה כל התשתית המתאימה לפעילות מורכבת כזאת, ובין היתר: תוכנת מחשב ייעודית למטרות אלו, ציוד וכלי עבודה, עובדים מקצועיים, רשימת קבלני משנה בעלי הסמכה לטיפול במערכות המורכבות, ומעל לכל, הנהלה מקצועית ומסורה אשר מנווטת את כל הפעילות למען הדיירים.

    ניהול כל מבנה גדול הינו מורכב בגלל כל המערכות המודרניות שיש בו, ומצריך חברה לניהול נכסים מקצועית. בין היתר, מעליות ומערכות אלקטרו מכאניות אחרות, חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מערכות לפינוי אשפה מרכזית ועוד. בבניינים רבים יש בנוסף, מערכות סולאריות לחימום מים, מערכות מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, מפוחים, משאבות להגברת לחץ וכדומה. את חלקן יש לבדוק אחת לתקופה ולמסור דו"ח תקינות, אחרות עלולות להתקלקל ואת כולן לתחזק היטב. בנוסף לכל אלו יש, כמובן, את הניקיון והגינון היום יומיים. בבנייני משרדים יש צורך בשמירה ובאיש מודיעין ועוד. מיקום העסק יכול להוות גורם מהותי בהצלחתו ביחוד כאשר הוא מתבסס על קבלת קהל או נגישות – לכן שווה מאוד לעשות בדיקה מעמיקה כאשר מחפשים נדל"ן מסחרי להשכרה ומכירה. 

    החברה פועלת על סמך הסכם הנחתם בינה ובין נציגות וועד הבית או בעל הנכס. היא גובה את דמי וועד הבית ומשתמשת בו לצרכים השוטפים. כאשר עולה הצורך בפרויקט מיוחד שמחוץ למסגרת התקציבית, דוגמת: שיפוץ, צביעה, זיפות גג ועוד היא מזמינה הצעות ולאחר אישור אחת מהן, מתבצעת העבודה בפיקוחה. חברת אחזקת מבנים מדווחת על פעילותה על בסיס שוטף והדיווח כולל את הפעילות, הניהול החשבונאי ועוד. זאת הדרך הטובה ביותר לניהול מוצלח של כל מבנה אשר יש בו דיירים רבים. כך, נשמר ערך המבנה היקר ולא פחות חשוב איכות חייהם.

     

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן