0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברת ניהול ועד בית

    בבתים משותפים רבי קומות גרים דיירים הרוצים שהבניין שלהם יהיה מסודר, נקי ומטופח.  בנוסף, בניין בו כל המערכות עובדות היטב למען איכות חיים גבוהה. למרות הרצון הנ"ל ישנם מקרים בהם הדבר קשה להשגה מסיבה אחת פשוטה שהינה, חוסר בגוף מקצועי לניהול כל המערך המורכב הנ"ל. עם זאת, קיים בשוק פתרון מושלם. כל ועד בית נבחר החושב נכון יכול לשכור שירותי חברת ניהול ועד בית מקצועית. על ידי כך, הדיירים ונציגותם פוטרים את עצמם מדאגות בנושאים הללו.

    בבניינים כאלו יש מערכות אלקטרו מכאניות, וכן, מערכות, חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד במקרים מורכבים יותר, קיימות גם מערכות מיזוג אוויר המקררות בעזרת צ'ילרים, מערכות לחימום מים סולאריים, מערכות להגברת לחץ, מערכות מרכזיות לכיבוי אש ועוד. יש צורך לתחזק את כולן בקביעות כולל ביקורות לבדיקת תקינותן, וכן הלאה. החברה דואגת לכל אלו, ובנוסף, לנושאים שוטפים יום יומיים דוגמת: ניקיון, גינון, שמירה במידת הצורך, ועוד. בין המשימות שמוטלות על חברת ניהול הנכסים הן עבודות תחזוקה חד פעמיות כמו צביעה, הקמת גינות וכדומה. אם אתם מעוניינים להימנע מועד בית, שכנים שעלולים להיות מטרידים ועיסוק בתחזוקת איזור מגורים משותף בניית בית פרטי יכול להיות הפתרון עבורכם.

    שיטת העבודה מבוססת על מתן סמכויות לחברת הניהול לביצוע כל הפעילות עבור הבניין. נחתם הסכם בין שני הצדדים המפרט את כל התנאים וההסכמות. לחברה יש תוכנת ניהול מודרנית המותאמת לפעילות. החברה גובה את מיסי ועד הבית בהם היא משתמשת לתשלום עבור המטלות השונות. במידה ויש פרויקט חדש מחוץ לתקציב השוטף, היא מזמינה ומציגה מספר הצעות, ולאחר אישור אחת מהן גובה את הכסף להוצאתו לפועל. חברת אחזקת מבנים מדווחת באופן שוטף לנציגות הועד על פעילותה והוצאותיה. כל העבודות נעשות על ידי קבלני חוץ או עובדי החברה. הטכנאים המקצועיים הינם כולם בעלי הסמכה. כך, שומרת חברת ניהול ועד בית על ערך הנכס ואיכות חיי הדיירים.

     

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן