0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברות ניהול מבנים

    בכל עיר בישראל ניתן לראות מבני מגורים גבוהים. במרכזי ערים רבות ובסמיכות אליהן ניתן לראות מתחמי משרדים, אזורי תעשייה, פארקי הייטק ועוד. בכולם יש מבנים המשמשים לפעילות עסקית, ציבורית, ממשלתית וכדומה. חברת ניהול נכסים מקצועית היא כזאת אשר מטפלת בכל המבנים הללו. ללא ניהול מוצלח ומקצועי עלולות לצוץ בעיות רבות אשר תשבשנה את חיי הדיירים. גם עבור אנשים פרטיים וגם עבור עסקים ואחרים, תקלות על בסיס קבוע הן תופעות בלתי נסבלות.

    בכל מבנה גדול ומרובה בדיירים קיימות מערכות רבות שרובן מורכבות. מעליות ומערכות אלקטרו מכאניות אחרות, אינסטלציה, חשמל, תקשורת ואחרות הן הבסיסיות. יחד עימן או בבניינים אחרים, יש מערכות מיזוג אוויר מרכזיות המבוססות על צ'ילרים, מפוחים, משאבות להגברת לחץ, מערכות כיבוי אש מרכזיות, מערכות לפינוי אשפה מרכזי ועוד. מרביתן חייבות בביקורת קבועה אחת לשנה או יותר. בכולן עלולות לצוץ תקלות שחייבים לטפל בהן במהירות וכדומה. בנוסף לכך, יש מטלות יום יומיות של ניקיון, גינון, שמירה וסדרנות בבנייני משרדים ועוד. ניהול נכסים הופך לקל יותר אחרי קורס נדל"ן שיסייע להשכלתכם בתחום חשוב זה – הקורס יעניק לכם כלים להתמודד עם שוק הנדל"ן המשתנה.

    חברות ניהול נכסים מתבססות על הסכם הנחתם בין החברה לנציגות הבית או לבעל הנכס. חברות ניהול מבנים מצוידות בתוכנות מתאימות המצליחות לסייע בויסות תפעול כל מבנה. מנהלי החברה יציבו איש ניהול מטעמן בבניינים הדורשים זאת, לעיתים, מנהל כזה יפקח על מספר בניינים. החברה גובה את דמי הוועד מהדיירים ומשתמשת בו לפעילות השוטפת. במידה ויש צורך בפרויקטים הדורשים תקצוב מיוחד כמו: צביעה ושיפוץ, הקמת גינות ועוד היא תזמין הצעות ותציגן להנהלה. לאחר אישורן תבצע את הפרויקט. החברה תדווח על בסיס קבוע על כל הפעילות כולל ההוצאות ותציג את כל החומר בשקיפות מרבית. זאת הדרך הטובה ביותר לשמירה על איכות החיים במבנה. כך, גם ערך המבנה יישמר.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן