0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברות ניהול משרדים

    בנייני משרדים מאופיינים בסגנון מיוחד השונה, למשל, מבנייני מגורים או ממבנים תעשייתיים. ניהולם מחייב ידע וניסיון רבים מאוד. המטרה היא לשמור על הסטייל של המבנה, לאפשר לעסקים בו התנהלות שוטפת רגועה וחפה מתקלות וכדומה. פועל יוצא של כל אלו היא בניין שמור ומסודר אשר ימשוך דיירים נוספים, יספק תחושת הנאה לכל המבקרים והשוהים וכדומה. חברות ניהול בניינים מתמחות בתחזוקת מבנים מורכבים כאלו. בכל בניין כזה יש מערכות תקשורת, אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר ועוד. כל אחת חייבת להיות תקינה בכל רגע נתון.

    בבניינים מודרניים יש מערכות נוספות לטובת הדיירים. בין היתר, ניתן למצוא מעליות, מערכות מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, גילוי שריפות, פינוי אשפה מרכזיות, משאבות להגברת לחץ, מפוחים ועוד. כל מערכת כזאת מתוחכמת מאוד ויש צורך בבקרה קבועה עליה כולל בדיקה תקופתית. מעקב וטיפול בהן הוא, כמובן, באחריות החברה. מעבר לכל אלו, יש את השירות היום יומי התבטא בניקיון, המבנה כולל השירותים הציבוריים שבו, גינון, שמירה ומודיעין בכניסה ועוד. טיפולי מזדמנים הינם צביעה, שיפוצים, הקמת גינות ועוד. במידה ויש לכם חברה קטנה או שמרבית מעובדיה ממוקמים במדינות אחרות ולכן אין לכם צורך במשרד קבוע, משרדים להשכרה הם כנראה הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

    החברה מנהלת את בניין המשרדים תחת הסכם וכתב הרשאה של נציגותו/הנהלתו/בעליו וכדומה. כל ההסכמות מעוגנות בחוזה אשר נחתם בין שני הצדדים ונעשה למספר שנים רב. החברה היא זאת הגובה את מיסי הועד החודשיים לשימוש שוטף ואת הסכומים הנדרשים מעת לעת לעבודות מיוחדות. היא מנהלת את הפעילות בעזרת תכנת ניהול ייחודית הקיימת ברשותה. הדיווח נעשה על בסיס קבוע וכולל גם דיווח כספי שוטף. ניהול נכסים מקצועי יספק נחת רבה לעסקים הקיימים ויוריד מעליהם את הנטל לדאגה שוטפת בכל הנושאים הטכניים הללו. מנהליהם יתמקדו בניהול העסק לטובת הצלחתו ושגשוגו. מומלץ לשכור שירותי חברה בעלת מוניטין בתחום.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן