0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברת ניהול בניין

    כל נכס המשמש למגורים, למסחר, לעסקים לפעילות ציבורית ואחרת חייב להיות מנוהל היטב למען איכות חיי הדיירים, בטח כשמדובר בבניין שנמצא במרכזו של מטרופולין. הניהול המיטבי והמקצועי חשוב במיוחד בבניינים גדולי ומרובי דיירים, מאחר ובכל אחד מהם קיימות מערכות מורכבות מאוד שיש צורך בידע מקצועי לטפל בהן. חברת ניהול בניין מקצועית ובעלת ניסיון יכולה לקחת תחת אחריותה ניהול שוטף של כל מבנה בהצלחה מרובה. חברות ניהול ואחזקות מבנים בתל אביב נעזרות בתוכנת ניהול ייעודית לתחום, בעובדים מסורים, בציוד מתאים, בקבלני משנה בעלי הסמכה לטיפול במערכות מורכבות, וכמובן, בהנהלה אחראית ומבינת עניין אשר רואה את טובת הבניין ודייריו בראש מעייניה.

    תמונה ראשית

    בכל מבנה יש את המערכות הבסיסיות דוגמת: מעליות ומערכות אלקטרו מכאניות אחרות, חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד. בבניינים גדולים ניתן למצוא מערכות משלימות כמו: מיזוג אוויר המבוסס על צ'ילרים, מערכות כיבוי אש אוטומטיות, מערכות לחימום מים מרכזיות סולאריות, מערכות פינוי אשפה מרכזיות, מפוחים, משאבות להגברת לחץ ועוד. מערכות רבות חייבות בדיקת תקינות שנתית או אחרת כולל דיווח על תקינותן. אחרות יש לתחזק קבוע, מדי פעם, מתעוררות תקלות שיש לתקנן ועוד. בין אם מדובר בניהול נכסים בהרצליה או בתל אביב, יש צורך בניקיון וגינון שוטפים, מודיעין ושמירה בבנייני משרדים ועוד.

    חברת ניהול בניין הזוכה בעבודה חותמת מול נציגיו או בעליו על הסכם ניהול הכולל את מפרט הפעילות וכל ההסכמות והתנאים. היא מדווחת על פעילותה ועל הניהול החשבונאי. היא גובה את דמי הוועד ומשתמשת בו לצרכים שוטפים. כאשר יש צורך בצביעה כללית, בשיפוץ, בהקמת גינה ובפרויקטים חדשים שאינם נכללים בתקצוב השוטף, היא מבקשת הצעות מחברות ביצוע ומציגה אותן להנהלת הבית. לאחר קבלת האישור היא מוציאה את הפרויקט אל הפועל. כך, נשמר הבניין היטב על כל פעילותו השוטפת. מי שנהנה הם הדיירים, המבקרים ובעלי הנכסים עצמם.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן