0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504

    חברה לניהול מבנים

    מבנים גבוהים וגדולים המאוכלסים בדיירים רבים חייבים להיות מתוחזקים היטב למען דייריהם. חברות לניהול מבנים בעלות ידע וניסיון רב מאורגנות היטב לפעילות תחזוקתית שלהם. ברשותן צוות ניהולי מקצועי, תוכנות ניהול ייעודיות ומתקדמות, עובדים מיומנים, וכן, בעלי מקצוע מוסמכים היודעים לטפל בכל המערכות המתקדמות שבהם. יש הרבה כאלו: מערכות חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר ועוד. יותר מכך, בבניינים מודרניים ומורכבים יש מערכות נוספות ייחודיות. כמו: מערכות גילוי שריפות, לחימום מים באמצעות אנרגיה סולארית, מפוחים, משאבות לחץ, מעליות, פינוי אשפה מרכזיות, צ'ילרים לקירור ועוד.

     

    main slider photo

    תחזוקת מבנה משרדים או המשמש למשפחות נעשה על בסיס קבוע רב שנתי. הטיפול הינו על בסיס יומי, ואפילו, שעתי. יש צורך בשירותי ניקיון ומשק בית ובגינון שוטפים. באנשי מודיעין לאיוש דלפק הכניסה בלובי, לשמירת לילה, אם הדבר נדרש ועוד. בכל בניין כזה יש עבודות מזדמנות כמו: שיפוצים, צביעה תקופתית, התקנת מערכת מצלמות היקפית, הקמת פרגולות וגינות ועוד. הטיפול השוטף נעשה באמצעות כספי מיסי ועד חודשיים ואילו המזדמנים על ידי הקצאת כספים מיוחדים מהדיירים או מבעלי ונציגות הבניין.

    החברה היא זאת הגובה את מיסי הוועד החודשיים, מנהלת את כל הפעילות ושולחת דו"חות קבועים בדוקים לנציגות הבניין. כל הפעילות המורכבת תנוהל בשקיפות מרבית ותוך כדי איזון תקציבי שוטף. הדיירים עצמם מורידים מעל כתפיהם את עול הניהול המעיק המחייב לא אחת עימותים עם שכנים לקומה או לבניין בגין כל מיני מטלות שונות שחלקן הן שוליות. הנהלת חברת ניהול בניין מקדישה לכל מבנה את מרבית תשומת הלב וכך מצליחה לשמור על מצבו הפיזי, מה שמביא לשמירת ערכו הכספי. בעלי הבניין נהנים מאיכות ניהול נהדרת לטובת השוכרים. כך, הביקוש להשכרת משרדים בו יגדל ויהיה גבוה לאורך זמן.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן