0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504
    ניהול מבנים במרכז

    ניהול מבנים במרכז

    חלק גדול מאוכלוסיית ישראל מתרכז במרכז הארץ. ניתן לראות בגוש דן ובאזורים הסמוכים אליו מבנים רבים מאוד המשמשים לה למגורים, לתעסוקה, לבילוי ומבנים אחרים שנועדו למטרות ציבוריות שונות. כל מבנה כזה חייב להיות מנוהל היטב על מנת שכל מערכותיו תפעלנה ללא דופי. שירותי ניהול מבנים במרכז ניתנים על ידי חברות ניהול מקצועיות המכירות את כל התחום לעומק. בכל מבנה יש מערכות נחוצות שלא ניתן בלעדיהן והן חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד. חולמים לעבור לחו"ל? השקעות נדל"ן בחו"ל הן דבר מורכב, וניהול נכסים אלה חייב להתבצע ע"י מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר. במבנים אחרים יש גם מערכות לכיבוי אש ולפינוי אשפה מרכזית, משאבות להגברת לחץ, מפוחים, מאגרי מים ועוד. השירות יותאם לכל בניין ספציפית ויינתן ברמה גבוהה ביותר.

    המשימות העיקריות העומדות לפני החברה ניהול אחזקת מבנים תל אביב או אזור אחר בארץ הינן אחזקה שוטפת של המבנה כולל מערכותיו, ניקיון, גינון, גביית מיסי ועד, ניהול מערכת החשבונות השוטפת ועוד. מנהלי החברת ניהול נכסים ועובדיה נעזרים באפליקציית דיירים ייעודית ומותאמת, בתוכנות ניהול מתקדמות, וכמובן, בצוות יעיל ומקצועי המגיע משורותיה. לצורך טיפולים ותיקונים מורכבים הם יזמינו טכנאים מקצועיים בעלי ניסיון והסמכה. כך, יתוחזקו כל המערכות ברמה גבוהה, יימנע מהן בלאי והן תישמרנה היטב לטווח ארוך. שמירה עליהן תורמת רבות לאיכות החיים ולשמירה על ערך המבנה.

    החברה מעמידה איש ניהול מקצועי אשר נמצא בקשר עם נציגי ועד הבית של הבניין ו/או בעלי הנכס ודייריו. כל העבודות השגרתיות יבוצעו על פי ההסכם, ועבודות תקופתיות דוגמת צביעה ושיפוץ הדורשות תקצוב נוסף ייעשו רק לאחר קבלת אישור. בחברת הניהול קיים ידע מצטבר מפעילויות דומות לאורך שנים ומנהליה יישמו אותו לטובת כל מבנה אותו הם מנהלים. עבור הדיירים מדובר בהורדת נטל מעל הכתפיים ובביטול התעסקות תובענית בנושאים אשר יכולים להעיק עליהם. מומלץ לחפש ולמצוא חברה  בעלת שם ההולך לפניה ואשר יש עליה המלצות חמות.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן