0777060504

טופס יצירת קשר

    0777060504
    ניהול ואחזקת מבנים תל אביב

    ניהול ואחזקת מבנים תל אביב

    בתל אביב ובגוש דן מתגוררת, עובדת, מבלה ושוהה אוכלוסיה רבה מאוד. ניתן למצוא בה בנייני מגורים מגדלי משרדים, מבני תעשייה ומסחר וכדומה, וכל הפעילות הנ"ל מתבצעת בהם. קיים צורך קבוע לנהל את כל המבנים הללו ולתחזקם בצורה נאותה. חברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב בכך ועושה זאת על בסיס קבוע. הרעיון הוא לתת בידיה את ההגה הניהולי לטווח ארוך של לפחות שנה אחת, ולרוב,  לשנים רבות מאוד. באופן כזה בעלי הנכס ודיירים מורידים מעל כתפיהם את הניהול המסיבי והתובעני.

    חברת ניהול ואחזקת מבנים מבצעת מספר מטלות עיקריות. אחזקה שוטפת של מערכות קיימות דוגמת: חשמל, אינסטלציה, תקשורת ואחרות מורכבות יותר, בנוסף ניקיון, גינון ועוד. כמו כן, היא מנהלת את כל מערכת החשבונות, גובה את מיסי הועד ומשתמש בו לצרכים השוטפים. הניהול הכללי והחשבונאי נעזר באפליקציית דיירים המותאמת לפעילות הזאת. הדיווח על כל הפעולות המקיפות הללו נעשה באופן שוטף לנציגי הועד. כל העבודות שאינן שגרתיות כמו: שיפוצים, צביעה ,תיקונים מורכבים ועוד, נעשות בעצה אחת עם נציגי הבניין ולאחר קבלת אישור מהם.

    חברת ניהול בניינים הינה בעלת תשתית גמישה המאפשרת לה התאמת השירות באופן ייחודי לכל בניין. לדוגמא: מבנה בעל מערכות מורכבות של פינוי אשפה מרכזי, כיבוי אש, מפוחים, משאבות להגברת לחץ, מאגרי מים ומתקנים ייחודיים אחרים יזכה לשירות ברמה גבוהה מאוד המותאם אליו, וכן הלאה.היכולת של החברה להעמיד טכנאים ואנשי מקצוע מוכשרים לכל מערכת תורמת רבות לשמירה עליהם, למניעת בלאי, וכך, היא נשמרת במצב מעולה לאורך שנים. הדבר מתבטא, בסופו של דבר, בחיסכון כספי, באיכות חיים גבוהה, וכמובן, בשקט נפשי. מעבר לכך, לכל פנייה ובעיה דחופה יש כתובת אחת שהיא מנהל הבניין מטעם החברה.

    כתיבת תגובה

    סגירה
    דילוג לתוכן